De spanning stijgt… alles wijst erop dat de beslissing om het kampioenschap pas op de allerlaatste speeldag zal vallen, zondag 17 mei. Wordt het Eindse Boys of ons eigen DES uit Swalmen dat de schaal omhoog mag houden?
Dat willen we natuurlijk niet alleen van afstand meemaken…
Wij Willen er samen bij zijn!
Of je nu lid bent van DES Swalmen of niet, iedereen is welkom om mee te gaan!
Samen maken we er een onvergetelijke dag van.
Heb jij interesse om mee te gaan, en met hoeveel personen? Laat het ons weten via de bijgevoegde link!
Samen achter DES - samen voor het kampioenschap! Door Eendracht Sterk!
Aanmelden kan via 👇
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeSiBtZhGmeTp8x0c67YNWk5UKJDlQMwwLBJDvfRPZIKwZTjA/viewform